Handboek Mobile Customer Experience & Mixed Reality

Handboek Mobile Customer Experience & Mixed Reality

Uitvoering
Paperback, kleur , 304 pagina's
ISBN
9789059409330
Gepubliceerd
2017
Serie
€ 33,99
niet meer leverbaar

De customer experience verandert onder invloed van het massale gebruik van mobiele toepassingen. De inzet van mobile marketing, om de klantreis te verbeteren, is een vak apart geworden. Inzicht in de cross channel customer journey en nieuwe belevingstechnieken brengen ons tot een mixed reality. Digital natives verlangen meer dan zomaar een klantervaring; zij verlangen de ultieme mobile customer experience.

Het unieke boek Customer Mobile Experience & Mixed Reality is gebaseerd op onderzoek dat de auteur Patrick Petersen (@Onlinemarketeer) deed aan de London School of Business & Finance. Het crossmediale boek, met voorwoord van drs. Hans Molenaar, kent een begeleidende website en veel visuele bijlagen die ook het boek zélf tot een crossmediale beleving maken. De onderzoeken hebben geleid tot uniek, bruikbaar en succesvol inzicht waarbij de oldskool mobile marketing wordt gemixt met de opkomst van de hernieuwde mobile customer experience waarbij de zogenoemde mixed reality een grote rol gaat spelen. Leer augmented reality en virtual reality inzetten in de nieuwe path to experience die tot betere customer experience en mobile marketingresultaten leiden. Het inspirerende boek kent medewerking van diverse experts en biedt (Nederlandse) cases, onderzoeken, voorbeelden en inzichten uit de praktijk.

“De regels en wetten, de modellen en methodieken, de definities en stellingen die ik vroeger tijdens mijn studie doornam, zijn achterhaald. Zo heeft ook de customer centricity een andere realiteit gekregen met de toetreding van belevingstechnieken, zoals augmented reality en virtual reality.” — drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School

Wis filter
  • Patrick Petersen

    Patrick Petersen

    Auteur spreker ondernemer en docent Patrick Petersen RDM MA MSc studeerde af op diverse eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties zoals Heijmans Hästens Somfy smart home Trendhopper holding T-Mobile Nederland...
    Petersen P

Handboek Mobile Customer Experience & Mixed Reality

Dankwoord
Voorwoord
Introductie en gebruik van het boek
Acht boeiende hoofdstukken
1
Introductie mobile marketing, connected, IoT en apps
2
Mobile marketing, de mixed reality en de marketingmix
3
Mobile marketingstrategie en het 5 C mobile model van succes
4
Mobile succes: 5 R, Customer Hourglass en virtual product experience
5
Mobile advertising en campagne
6
M-commerce
7
Mobile Customer Experience met Mixed Reality
8
Het Mobile Marketing Plan (MMP)
Begrippenlijst

Meer lezen? Op onze zustersite blog.computercreatief.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met nuttige tips, trucs en andere lezenswaardigheden.

Bij Handboek Mobile Customer Experience & Mixed Reality hebben wij de volgende aanvullende artikelen gevonden:


Results of blog query (this text will be replaced...)

Meer artikelen over op ComputerCreatief.nl

Relevante blogs zoeken...