Strategisch management

Sorteer op: Titel  |  Prijs  |  Auteur  |  Jaartal
  • Green hearts, great business

    Paperback, steunkleur  |  2025  |  ISBN 9789089657633

    Laten we eerlijk zijn. Als duurzaamheidsstrijder is het bijzonder ingewikkeld om alle collega s enthousiast te krijgen voor de klimaatambities van jouw organisatie. Want voor het management is omzet en winst nog steeds belangrijker dan investeren in duurzame... lees meer
    002899 € 28,99

    Details  
  • Net Curiosity Score

    Paperback, steunkleur  |  2024  |  ISBN 9789401435192

    Bedrijven houden van controle en voorspelbaarheid: afspraken vastgelegde doelen en de meest rechte weg daar naartoe. Ze houden van wat ze weten. Al geven ze dat niet gauw toe. Ze denken: curiosity killed the cat. Buiten de gebaande paden denken avontuurlijke... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Het venijn zit in de start

    Hardcover, kleur  |  2024  |  ISBN 9789089657381

    Gefeliciteerd met je benoeming als CEO! Een prachtige nieuwe uitdaging die je natuurlijk met beide handen aangrijpt. Maar wel een plek in de spotlights waar iedereen terecht - veel van je verwacht. Dit boek werpt nieuw licht op het eerste jaar als nieuwe... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Duurzame verleiding

    Flexcover, steunkleur  |  2024  |  ISBN 9789089657466

    Genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2024 Duurzaamheid is hot . Maar de marketing van duurzame producten vaak not . Ed Stibbe en Marjolijn Meynen zijn ervan overtuigd dat drammen en dwingen niet helpen om de wereld duurzamer en leefbaarder... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Provotyping

    Paperback, kleur  |  2024  |  ISBN 9789401499569

    Duurzaamheid transformeert onze maatschappij. Want nu steeds meer mensen zich zorgen maken over biodiversiteit klimaatverandering de stijgende zeespiegel en schade aan het milieu en nieuwe richtlijnen als ESG meer en meer omarmd worden kunnen organisaties... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Van inclusief leiderschap naar inclusief meesterschap

    Flexcover, steunkleur  |  2024  |  ISBN 9789089657329

    Al jaren worstelen organisaties met de onderwerpen inclusie diversiteit gelijkwaardigheid en discriminatie. Op alle niveaus. Want natuurlijk wil niemand onderscheid maken en iedereen gelijk behandelen. Doorgaans zonder succes want er wordt vaak teruggegrepen... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Nooit meer managen

    Hardcover, steunkleur  |  2023  |  ISBN 9789089656988

    Aan je bedrijf werken klinkt veel makkelijker dan het is. Want zeg eens eerlijk: als ondernemer ben je meer in je bedrijf aan het werken en is er nauwelijks tijd of ruimte om aan je bedrijf te werken. Naarmate je bedrijf groeit loop je tegen allerlei... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • De ruwe diamant

    Boek  |  2023  |  ISBN 9789401495455

    Genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2023 Heel veel bedrijven hebben de intentie om klantgericht te zijn maar slechts weinige slagen erin om de klant écht gelukkig te maken. Hun producten zijn niet onderscheidend genoeg de leidinggevende... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • De groeiparadox

    Boek  |  2023  |  ISBN 9789401497794

    De groeiparadox beschrijft het fenomeen van groeipijnen. Als een onderneming sterk groeit heeft ze namelijk de neiging zichzelf af te remmen. Hoe valt dit te voorkomen? Is daar iets aan te doen? Jazeker en dit boek helpt je daarbij! In elf hoofdstukken... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Stoïcijns groeien zonder leadgeneratie

    Flexcover, steunkleur  |  2023  |  ISBN 9789089656766

    Je wilt nieuwe klanten aantrekken. Klanten waar je graag voor werkt. En klanten die vooral een gezonde marge opleveren. Maar de markt is overspannen. Dus vecht je om alle aandacht en leads. Je leads via campagnes en downloads converteren niet meer. Nieuwe... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Kunnen we China vertrouwen?

    Flexcover, zwart-wit  |  2022  |  ISBN 9789464016895

    Tegen 2030 zal China de grootste economie ter wereld zijn. Hoe komt het dat het land het Westen op vele vlakken voorbijsteekt? Heeft China dat te danken aan het rijke Westen? Of is het een gevolg van een daadkrachtige collectieve maatschappij? Spelen... lees meer
    003000 € 30,00

    Details  
  • Collaborate or Die, English edition (e-book)
    001999 € 19,99

    Details  
  • Bloed, zweet, maar samen

    Flexcover, zwart-wit  |  2022  |  ISBN 9789089656162

    Duurzaamheid is voor multinationals als Unilever Philips DSM IKEA en Vodafone tegenwoordig vanzelfsprekend in hun publieke profilering. Een sine qua non. Maar hoe ze daar in de markt invulling aan kunnen geven is veel minder vanzelfsprekend. Duurzaamheid... lees meer
    003099 € 30,99

    Details  
  • Collaborate or Die, Nederlandse editie (e-book)
    001999 € 19,99

    Details  
  • Collaborate or Die (English edition)

    Paperback, zwart-wit  |  2021  |  ISBN 9789089655516

    The years between today and 2030 have been dubbed the Decade of Action. Even without - and before - COVID it was already clear that nobody can make the changes we need alone. More than ever companies can and must connect with others to use their business... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • Collaborate or Die (Nederlandse editie)

    Paperback, kleur  |  2021  |  ISBN 9789089655493

    Wij noemen de jaren tussen nu en 2030 het Decennium van Daadkracht . Al voordat covid toesloeg was duidelijk dat onze uitdagingen te groot zijn om alleen aan te pakken. Meer dan ooit tevoren kunnen en moeten bedrijven en organisaties de krachten bundelen.... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • NILS

    Paperback, zwart-wit  |  2021  |  ISBN 9789089656087

    Het vinden van jouw unieke formule. Dat is misschien wel de grootste uitdaging waarmee je als ondernemer wordt geconfronteerd. Datgene waarmee jij je onderscheidt van concurrenten waarmee je ze voor eens en altijd verslaat. Hoe kom je daar in godsnaam... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Big data ontrafeld

    Hardcover, zwart-wit  |  2021  |  ISBN 9789089655752

    Big data make big difference De term big data wordt vaak gebruikt. Maar wat houdt het eigenlijk in en waarom wordt het gezien als een game changer voor je organisatie? Op welke manier kunnen big data de resultaten van jouw bedrijf verbeteren en zorgen... lees meer
    003250 € 32,50

    Details  
  • StoryBrand

    Flexcover, zwart-wit  |  2021  |  ISBN 9789089655868

    Veel bedrijven spenderen hun marketingbudget aan allerlei soorten designs campagnes en tactieken. Pure geldverspilling want het gaat totaal voorbij aan het belang van de klant. Die zit niet te wachten op social media berichten of een billboard langs de... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • De 7-Sterren Organisatie

    Hardcover, kleur  |  2021  |  ISBN 9789089655783

    Hoe bouw je aan een organisatie die de vele veranderingen in onze wereld niet alleen bijbeent maar ook voor blijft? Een organisatie die resoneert bij je medewerkers en bij je klanten en die geweldige prestaties ondersteunt? Deze shift naar een toekomstbestendige... lees meer
    004799 € 47,99

    Details  
  • Wij is belangrijker dan Why

    Paperback, zwart-wit  |  2021  |  ISBN 9789089655769

    Met het vervoer van 1 25 miljoen reizigers per dag en een plaats in de top vijf van beste treinbedrijven ter wereld timmert de Nederlandse Spoorwegen stevig aan de weg. Toch bleef de reizigerstevredenheid jarenlang achter. En wat het management ook probeerde... lees meer
    003199 € 31,99

    Details  
  • Nieuw Europees Organiseren

    Flexcover, zwart-wit  |  2021  |  ISBN 9789089655677

    Er is de afgelopen jaren veel gepubliceerd over de tegenstellingen tussen de Anglo-Amerikaanse en de Europese wijze van organiseren. Maar hoe groot die tegenstellingen ook zijn over één ding zijn ze het eens: daar waar je autonomie wilt hebben moet ook... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Ontdek de groeikansen van AI

    Paperback, steunkleur  |  2020  |  ISBN 9789089655097  |   Sprout

    Met dit boek ben je binnen een paar uur in staat om de kansen en bedreigingen van AI voor jouw bedrijf in te schatten. Aan de hand van eenvoudige theorie en praktische voorbeelden weet je razendsnel wat AI is en kan hoe je met AI moet beginnen en hoe... lees meer
    002899 € 28,99

    Details  
  • Why winners give it all

    Flexcover, steunkleur  |  2020  |  ISBN 9789089655332

    Succesvolle bedrijven zoals Coolblue Nike en IKEA blinken uit in het sturen op merkvoor-keur: ze ontwikkelen specifieke proposities geïnspireerd op de voorkeuren van verschil-lende typen klanten en nog-niet klanten. IKEA bouwt bijvoorbeeld city-stores... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • De strategie van de kreeft
    003299 € 32,99

    Details  
  • Purpose

    Hardcover, zwart-wit  |  2019  |  ISBN 9789089654816

    Er is geen begrip in het huidige strategiedenken dat zo vaak wordt gebruikt als purpose. Logisch. Want wie voor een hoger doel gaat krijgt niet alleen een sterkere reputatie en meer invloed maar doet het financieel ook beter. Tegelijkertijd is er geen... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Bouw een killer groeistrategie - Sprout Groeigids

    Paperback, steunkleur  |  2019  |  ISBN 9789089654731  |   Sprout

    Hard groeien snel schalen: het vraagt om een robuuste groeistrategie. Deze gids biedt daarvoor praktisch toepasbare inzichten en leert je over de nieuwste tools en methodes. Lees hoe groeigoeroes als Verne Harnish en LinkedIn-oprichter Reid Hoffman hun... lees meer
    002399 € 23,99

    Details  
  • Key Performance Illusies

    Hardcover, kleur  |  2019  |  ISBN 9789089654618

    Wereldwijd worden dagelijks miljoenen KPI s (Kritieke Prestatie Indicatoren) ontwikkeld om de prestaties van organisaties te analyseren. Met KPI s kun je succes meten doelstellingen formuleren en organisaties verbeteren. Veel beslissingen groot en klein... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Agile belonen

    Flexcover, zwart-wit  |  2019  |  ISBN 9789089654458

    Functies zijn steeds minder vastomlijnd. Tegenwoordig wordt het werk vaker in wisselende rollen gedaan met als enige constante de medewerker hoewel ook die in zijn eigen groei niet stil mag blijven staan. Bestaande beloningssystemen schieten dan tekort.... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Wendbare strategie op één A4

    Hardcover, kleur  |  2018  |  ISBN 9789089654311

    Wendbaar ondernemen krijgt in veel organisaties topprioriteit. Methoden als agile lean en scrum zijn razend populair. Niet zo gek want alleen zo kun je continu verbeteren en vernieuwen. Maar wat nu vaak mist is een onderliggend plan. Een strategisch plan... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Risicovreugde

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789089653994

    Digitale technologische en sociale ontwikkelingen ontgrenzen het speelveld van organisaties. Terwijl veranderingen over elkaar heen buitelen liggen échte revoluties nog in het verschiet. De mogelijkheden zijn eindeloos voor wie ze ziet en ernaar handelt.... lees meer
    002899 € 28,99

    Details  
  • Digital transformation (3e druk)

    Boek  |  2018  |  ISBN 9789082542295

    Is jouw bedrijf klaar voor de digitale wereld? Een boek over digitale transformatie en hoe ermee om te gaan Voor bedrijven en organisaties zijn digitale en online activiteiten vandaag niet langer een gimmick. Het digitale verandert nu de essentie van... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Denk als een startup

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653710

    De veranderingen in de markt gaan almaar sneller en dieper onder invloed van voortschrijdende digitalisering complexer klantgedrag nieuwe toetreders in het concurrentieveld en veranderende businessmodellen. De traditionele manieren van werken schieten... lees meer
    002599 € 25,99

    Details  
  • Hoe bouw je een High Performance Organisatie?

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653413

    Houd u niet langer bezig met wat u denkt dat werkt of wat u vindt dat zou moeten werken. Als hedendaagse manager kunt u zich beter concentreren op datgene wat werkelijk bijdraagt aan het bereiken van uw doelstellingen. André de Waal ontdekte en analyseerde... lees meer
    003899 € 38,99

    Details  
  • Maak van je bedrijf een toporganisatie!

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653321

    Hoe zou het zijn als al uw mensen werken aan het bereiken van de organisatiedoelstellingen? Als alle activiteiten waarde toevoegen? Als iedereen in de organisatie flexibel is en vlot reageert op problemen en ontwikkelingen? Als de strategie van uw organisatie... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • When digital becomes human

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789082033762

    Bedrijven die het verschil weten te maken met een human touch veroveren het hart van hun klant. Steven van Belleghem: De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat... lees meer
    002999 € 29,99

    Details