Klant in de driver's seat
Klantgedreven innoveren met cocreatie, crowdsourcing en communities
Bedrijven en organisaties kunnen niet langer overleven zonder te innoveren. Maar nog steeds mislukt een groot deel van alle nieuwe producten en diensten, omdat ze klanten te weinig toegevoegde waarde bieden. Weet u wel wat uw klanten precies willen?
Klant in de driver's seat is het eerste Nederlandstalige boek over klantgedreven innovatie. Het biedt u een overzichtelijke leidraad voor het opstellen van een succesvolle innovatiestrategie en voor het direct betrekken van klanten bij het innovatieproces. Dit boek laat zien hoe u met behulp van nieuwe concepten als cocreatie, crowdsourcing en communities klantgericht kunt innoveren, en daarmee de slagingskans van uw innovatie aanzienlijk kunt verhogen. Het geeft u een overzicht van alle verschillende vormen van klantgerichte innovatie, en wat daarbij de belangrijkste succes- en faalfactoren zijn. Bovendien bevat het een schat aan inspirerende praktijkvoorbeelden uit binnen- en buitenland.
Laat uw klant plaatsnemen in de driver's seat, zodat hij zelf het innovatieproces kan sturen!
Dat levert niet alleen succesvollere innovaties op, maar ook: meer betrokken, tevreden en loyale klanten, en dus meer omzet en meer winst.
Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en actief als zelfstandig adviseur op het gebied van klantgericht ondernemen en CRM. Hij is auteur van de succesvolle boeken CRM in de praktijk, Het Marketingwiel en Zorgmarketing in de praktijk.
Klant in de driver's seat
Meer weten over ? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.
Deze artikelen gaan net als Klant in de driver's seat over en vind je misschien ook interessant.
Meer artikelen over op blog.vanduurenmanagement.nl
Relevante blogs zoeken...