B2B contentmarketing
De 7 fundamenten
De tijd dat bedrijven effectief konden communiceren vanuit hun eigen context is definitief voorbij. Met loze beloften, wervelende dienstbeschrijvingen en zogenaamde unique sellingpoints kan de informatiehonger van zakelijke beslissers niet langer worden gestild. Wie in een vroeg stadium van de klantreis een goede relatie wil opbouwen, zal de context van de klant centraal moeten stellen. Transparantie, kennisdeling en authenticiteit zijn daarbij voorwaarden geworden.
Dit boek helpt business-to-businessbedrijven om een antwoord te vinden op de vraag hoe zij contentmarketing op strategische wijze kunnen inzetten. Daarbij dienen de zeven fundamenten van contentmarketing als leidraad:
- Fundament 1: Strategie
- Fundament 2: Concept
- Fundament 3: Content
- Fundament 4: Communicatie
- Fundament 5: Conversie
- Fundament 6: Organisatie
- Fundament 7: Techniek
B2B contentmarketing is een boek vol waardevolle handvatten voor iedereen die betrokken is bij de marketing, de communicatie, het klantcontact en de verkoop binnen business-to-businessorganisaties!
B2B contentmarketing
Meer weten over (Online) Marketing & sales? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.
Deze artikelen gaan net als B2B contentmarketing over (Online) Marketing & sales en vind je misschien ook interessant.
Andere relevante artikelen in de categorie op blog.vanduurenmanagement.nl .
Relevante blogs zoeken...