Sterk digitaal merk

Sterk digitaal merk

Waarom merkbouwen ineens bovenaan de agenda van CMO's staat

Uitvoering
Hardcover, steunkleur , 336 pagina's
ISBN
9789089656506
Gepubliceerd
2022
€ 37,99

Winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs 2022

Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO's. Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt je merk succesvol in het digitale tijdperk? Wat moet je anders doen? Wat juist niet?

Ingmar hielp meer dan 100 bekende merken met hun merkstrategie. Hij doceert aan Nyenrode, Beeckestijn, EURIB en NIMA. In dit boek deelt hij al zijn kennis. Fris, scherp en onderbouwd.

Eind 2022 werd het boek van Ingmar bekroond met de Marketing Literatuurprijs. De jury prees de auteur om zijn dappere persoonlijke stellingname, de durf om zijn goed onderbouwde visie te delen en de heldere vertaalslag van strategisch merkdenken naar het digitale domein: ‘De kracht van dit boek is gelegen in de behandeling van veel onderwerpen waar marketeers nu mee worstelen, zoals branding in relatie tot AI, Big data, growth en performance marketing. En dat alles in een zeer toegankelijke schrijfstijl. Sterk Digitaal Merk is zowel een must read voor alle marketeers als voor ervaren brand managers.’

Wis filter
  • Ingmar de Lange

    Ingmar de Lange

    Ingmar de Lange hielp meer dan 100 bekende merken met hun merkstrategie. Hij doceert aan Nyenrode Beeckestijn EURIB en Nima en publiceert veel bijvoorbeeld op Marketingsfacts Frislicht en het Bureau voor Merkstrategie. Hij is oprichter van Mountview een...
    Lange L

Sterk digitaal merk

0
Waarom dit boek?
Eenvoud is lastig, zeker als het ingewikkeld wordt
1
Hoe krijgt je merk een scherpe basis?
Wat is het belang van simpel?
Waarom vertrouwen mensen op merken?
Welk verschil maakt een merk voor je bedrijf?
2
Hoe creëert je merk kracht in dynamiek?
Wat is het belang van scherp?
Hoe krijgt je merk een iconische positionering?
Hoe slijp je jouw propositie scherp?
Hoe houd je je merkportfolio strak?
Hoe gebruik je framing in je voordeel?
3
Hoe zorgt je merk voor binding?
Wat is het belang van energie?
Hoe laat je emotie voor je werken?
Hoe maak je jouw merkverhaal spannend?
Wat betekent jouw merk voor de maatschappij?
4
Hoe haalt je merk het meeste uit digitaal?
Wat is het belang van vernieuwing?
Hoe goed werkt Groei-marketing?
Waarom draait digitaal meer om doen dan om zeggen?
Waarom heeft digitaal minder reclame nodig?
Waarom maken digitale aanvoerders toch weer reclame?
Hoe mix je merkbouwen met Performance Marketing?
Waarom speelt digitaal grote merken in de kaart?
Hebben Amazon en Google merken overbodig gemaakt?
Wat hebben merkbouwers aan big data?
Wat doet AI voor je merk?
5
Hoe creëert je merk concreet resultaat?
Wat is het belang van concreetheid?
Hoe breng je jouw strategie snel tot leven?
Hoeveel budget heb je nodig?
Wat als je geen budget hebt?
Hoe meet je het effect van je merk?
Hoe krijg je je organisatie mee?
Waar baseer ik dat allemaal op?
Wat is het belang van onderbouwing?

Meer weten over (Online) Marketing & sales? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als Sterk digitaal merk over (Online) Marketing & sales en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Andere relevante artikelen in de categorie op blog.vanduurenmanagement.nl .

Relevante blogs zoeken...