Superfijne klanten

Superfijne klanten

Hoe kom je eraan?

Uitvoering
Hardcover, steunkleur , 128 pagina's
Auteur
ISBN
9789089657183
Gepubliceerd
2024
€ 20,99

Superfijne klanten, wie wil die nou niet? Superfijne klanten hebben oog voor jouw toegevoegde waarde en accepteren daarom de prijs die je vraagt. Dat maakt dat werken voor hen vaak niet voelt als werken.

Maar hoe kom je aan superfijne klanten, klanten waar je blij van wordt? Hoop jij dat ze vanzelf naar je toekomen? Jos Burgers legt fijntjes uit dat hopen geen beste strategie is: je zult er iets voor moeten dóén. Zijn advies: stop met werken voor klanten waar je het alleen maar druk van krijgt en kies voor een eigentijdse strategie die leidt tot mond-tot-mondreclame.

In zijn nieuwste boek Superfijne klanten legt bestsellerauteur Jos Burgers uit hoe ambassadeurs ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen en waarom deze strategie juist in dit digitale tijdperk de toekomst heeft. Hij geeft antwoord op: Hoe zorg je ervoor dat meer ambassadeurs je vaker aanbevelen? Wat kun je doen om de effecten van gratis mond-tot-mond reclame te versterken? En waarom is het verstandig superfijne klanten een voorkeursbehandeling te geven? Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is je schaarse middelen als tijd en geld op een andere, slimme manier in te zetten.

Van Jos’ complete oeuvre zijn meer dan 300.000 exemplaren verkocht.

Wis filter
  • Jos Burgers

    Jos Burgers

    Jos Burgers (1951) is auteur van managementboeken en professioneel spreker. Hij is gespecialiseerd in onderwerpen die betrekking hebben op klanten. Hij begon zijn werkzame leven als negentienjarige in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel....
    Burgers B

Superfijne klanten

Inleiding
1
Werk dat niet voelt als werken
2
Mond-op-mond gaat wel erg ver
3
Het liefst word ik gevraagd
4
Van mond-tot-oor naar muis-tot-muis
5
Negen nepreviews voor vijftig euro
6
Als je alleen een hamer hebt, lijkt elk probleem op een spijker
7
Gebakken lucht in een blikje
8
Ik vind het zelf ook heel veel geld
9
Ondanks of dankzij de voortschrijdende digitalisering?
10
‘Zou u onze voetplaat voor een steigerbuis aanbevelen?’
11
Waarderen werkt beter dan irriteren
12
Zinvol netwerken of zinloos borrelen?
13
Weggeven werkt beter dan verkopen
14
Ambassadeurs medeverantwoordelijk maken
15
Niet via Google gevonden willen worden
16
Laten weten dat je nog niks weet
17
Durven kiezen voor win-verlies
18
Het hoeft niet, maar je doet ’t wel
19
Waarom je gek moet zijn op klachten
20
Monopolist zijn door het wachten te verzachten
21
Waarom je ongelijke klanten ongelijk moet behandelen
22
Kippen houden in plaats van eieren zoeken
23
Iets teruggeven is niet hetzelfde als iets geven
24
Vragen naar wat je liever niet hoort
25
Bomen kappen om de sterke te laten groeien
Dankwoord
Over de auteur

Meer weten over Klantgerichtheid? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als Superfijne klanten over Klantgerichtheid en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Meer artikelen over op blog.vanduurenmanagement.nl

Relevante blogs zoeken...