Wacht niet op de wind, ga roeien

Wacht niet op de wind, ga roeien

De klant als reddingsboei

Uitvoering
Hardcover, steunkleur , 128 pagina's
Auteur
ISBN
9789089655417
Gepubliceerd
2020
€ 20,99

Iedereen die wel eens gezeild heeft, weet het: de windrichting kun je niet veranderen, dus als je vooruit wilt komen moet je de stand van je zeilen aanpassen. Maar wat als de wind is gaan liggen? Als de vraag naar jouw producten of diensten afneemt als gevolg van een recessie, een economische crisis of een andere ramp? Dan kun je als bedrijf maar beter roeien met de riemen die je hebt: je klanten. Zij zijn de enigen die zorgen voor inkomsten. Zij betalen je salaris, je vakantie en je hypotheek. Zij zijn je reddingsboei als je zakelijk kopje onder dreigt te gaan.

In zijn nieuwste boek Wacht niet op de wind, ga roeien! geeft bestsellerauteur en veelgevraagd spreker Jos Burgers praktische adviezen om in uitdagende tijden bestaande klanten aan je te binden en nieuwe klanten te werven. Zonder daarbij meteen naar het prijswapen te grijpen waardoor de ellende alleen maar groter wordt. Hij laat je, mede aan de hand van aansprekende praktijkvoorbeelden, zien hoe je ervoor zorgt dat je op termijn de wind weer mee krijgt en er sterker uitkomt.

  • Wat te doen als de vraag naar jouw producten of diensten afneemt?
  • Inclusief 25 adviezen voor ondernemers die de regie willen houden.
  • Van Jos’ complete oeuvre zijn ruim 250.000 exemplaren verkocht.
Wis filter
  • Jos Burgers

    Jos Burgers

    Jos Burgers (1951) is auteur van managementboeken en professioneel spreker. Hij is gespecialiseerd in onderwerpen die betrekking hebben op klanten. Hij begon zijn werkzame leven als negentienjarige in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel....
    Burgers B

Wacht niet op de wind, ga roeien

Inleiding
1
De economie is geen lelijke eend
2
Afvallen dankzij een blik op de weegschaal
3
Hopen is een slechte strategie
4
Een blik erin is een blik eruit
5
Waarom je van afslankboeken niet afvalt
6
Spullen verkopen waar geen behoefte aan is
7
Alles went, zelfs een leuke vent
8
Luisteren zonder voorbedachten rade
9
Ik zou het gewoon vragen
10
Poeslief tegen een kat in het nauw
11
Het boek Vraag nooit korting! heb ik nooit geschreven
12
Het schaap van Oisterwijk en de slager uit Oirschot
13
Tegen wil en dank tekenen bij het kruisje
14
Hoe meer lettergrepen, hoe duurder
15
Niet met minder thuis willen komen
16
Meer loten, meer kans op prijs
17
Omzet dankzij of ten koste van klanten?
18
Juichverhalen over ondernemen in zwaar weer
19
Chrysanten met dikke stelen en dito marges
20
Van zolderkamer tot miljoenenbusiness
21
Het dak repareren als het regent
22
Geld stroomt naar waarde, niet naar hard werken
23
Kiezen om gekozen te worden
24
Afspraken nakomen, dat doet niemand
25
Niets doen is ook een risico
Dankwoord
Over de auteur
Van Jos Burgers verschenen eerder de volgende boeken

Meer weten over Klantgerichtheid? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als Wacht niet op de wind, ga roeien over Klantgerichtheid en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Andere relevante artikelen in de categorie op blog.vanduurenmanagement.nl .

Relevante blogs zoeken...